april 09, 2008

Vse najboljše Gra

Pred natanko 4 leti je na svet prilezlo 6 prečudovitih črnih kepic - hrvaških ovčarjev. Kar hitro sem začela spremljati njihov razvoj in se navduševati nad idejo, da bi prišel eden od mladičkov tudi k meni. In čez kakšen mesec sem se tudi odločila, da bo tako. Seveda mami ni o tem vedela ničesar, saj sem vedela da jo bo slej ko prej sprejela.
Zrasla je v tipično predstavnico svoje pasme, polno energije, vedno pripravljeno delat in delat in delat, sto različnih stvari, 1000x prinesti žogico , frizbi, palico, ali pa samo listke, ki so ravno švignili mimo nje. Toda njena največja strast je agility, v tem resnično uživa, na ustnice se ji prikrade nasmešek, ki ga lahko vidim že od daleč, v učkih se prižge še 100 dodatnih iskric in potem gremoooooooooooooo. Kako že pravijo, ludo i nezaboravno.

Draga moja Gravžica, želim si da bi me še dolgo dolgooooo dolgo razveseljevala s svojimi norčijamo, norimi dogodivščinami, žarom v očeh in sploh že s svojo prisotnostjo. Pa hvala za ta 4 prečudovita leta.

Ni komentarjev: