april 06, 2008

Odločitev

No končno je padla odločitev, da si tudi jaz ustvarim svoj blog in tako zdaj lahko tudi tukaj preberete nekaj o mojem vsakdanjiku. Upam, da bom kar ažurna.
Današnjo prelepo nedeljo smo izkoristili najprej za en ornk sprehod, potem pa še za en super trening. Končno smo tudi tukaj naredili en korak naprej in današnji trening je bil res super. Prvič sem uspela potrenirati tudi s Titom in moram reči, da sem kar navdušena. Res, da je ta mali norec zrasel do medium višine, ampak on je itak prepričan, da je vsaj tako velik kot Gucci. Vadbišče na Barju je pregrajeno z trakovi, ki so nekje na višini 20 in pa 50 cm - in ta mali pes je prepričan, da je vedno treba skočiti čez (niti pomislim ni da bi šel vmes, ali pa spodaj).
Začeli smo tudi z učenjem novih trikcev, Eni smo uspeli prepričati da se v poleg hodi po vseh 4 tacah - tako da nas v kratkem čaka tudi kakšen trening Raily obedienca. V glavnem idej nam nikoli ne zmanjka - včasih ima kakšen dan premalo ur.
Zelo sem bila vesela, ko me je poklicala ena deklica in sva rešile nekaj starejših nesporazumov. Tako je pač, če se o stvareh ne prepričaš sam, ampak slepo verjameš svojim "vzorom". Ampak vsak vzor enkrat izgubi svojo moč in pade. Tako se je zgodilo tudi meni. Oseba, ki mi je bila zelo dolgo vzor, je izgubila vse točke. Pa tako lep bi bil svet, če bi bili le vsi odkriti.

Ni komentarjev: